Գործնական աշխատանք

364. Ուշադրությո՛ւն դարձրու Ա, Բ, Գ նախադասությունների կետադրությանը, կետադրական տարբերությունները գտի՛ր և օրինաչափությունը փորձի՛ր բացատրել:
1. Ա. Ընկերս ասաց.
– Պապս սիրում է նկարներ հավաքել ու մի մեծ պատկերասրահ
ունի:Հեղինակը սկզբում է խոսում
Բ. – Պապս սիրում է նկարներ հավաքել ու մի մեծ պատկերասրահ ունի,- ասաց ընկերս:Հեղինակը վերջում է խոսում
Գ. – Պապս սիրում է նկարներ հավաքել,- ասաց ընկերս,- ու մի
մեծ պատկերասրահ ունի:Հեղինակը Նախադասության մեջում է խոսում
2.Ա. Քեռիս ասաց
– Գիտե՞ս, որ մրջյուններն իրար տեղեկություն են հաղորդում ու անգամ հեռվից հեռու խոսում են իրար հետ։Հեղինակը սկզբում է խոսում
Բ. – Գիտե՞ս, որ մրջյուններն իրար տեղեկություն են հաղորդում ու անգամ հեռվից հեռու խոսում են իրար հետ,- ասաց քեռիս։Հեղինակը վերջում է խոսում
Գ.- Գիտե՞ս, որ մրջյուններն իրար տեղեկություն են հաղորդում,- ասաց քեռիս,- ու անգամ՝ հեռվից հեռու խոսում են իրար հետ:Հեղինակը նախադասության մեջում է խոսում
365. Նախադասությունները լրացրո՛ւ (ուղղակի խոսքեր գրի՛ր):
1. Փոքրիկը խնդրեց.

-Կոնֆետ կտա՞ք։
2. Գումար չունեմ,- անհանգիստ ասաց իշխանը,-
3. Դպրոց չեմ ուզում գնամ,- բողոքեց տղան:
4. Բա գինին որ տեղ տանեմ,- անհանգստացավ պապիկը:
5. Վատ է,- շարունակ ասում էր մարդ-մեքենան կոտրվեց։
367. Երկխոսությունը շարունակի՞ր:
– Դե՛,- շշնջաց ընկերս,- սեղմի՛ր կոճակը:-Ես սեխմեցի կոճակը,-Ասացի ես
– Զանգն արդեն հնչե՞լ է,- զարմացա ես, ոչինչ չեմ լսել:-Բայց ձանգ կար
368. Երկխոսությունը շարունակի՞ր:
– Շո՛ւտ, շո՛ւտ, բարձրացրո՛ւ,- տագնապեց նա,- հասնում է:
– Ամեն ինչ մտածված է, սիրելի՜ս,- հանգիստ շուռ եկավ մյուսը:

— Հիմա կտեսնես։

369. Գրի՛ր երկխոսություն, որը դասարանում՝ ես լսել (կարող ես նաև հորինել):

-Նեյմար դա Սիլվա Սանթոս Ջունիորը խաղամոլ է,- ասաց Վահագնը

-Չիշտ ես ,Նեյմար դա Սիլվա Սանթոս Ջունիորը խախամոլ է,- պատասխանեցի ես։

-Իսկ Կիլիյան Մբապպե Լոտտինը շատ է փող սիրում և փողի համար ամենինչ կանի, — ասացի ես

-Համաձայն եմ, Կիլիյան Մբապպե Լոտտինը շատ է փող սիրում և փողի համար ամենինչ կանի,-պատասխանեց Վահագնը։

370. Գրի՛ր երկխոսություն, որը տանն ես լսել (կարող ես նաև հորինել):

371. Խոսքն ըստ օրինակի փոխի՛ր, ընդգծված անուղղակի խոսքը դարձրո՛ւ ուղղակի:
Օրինակ՝
ա) Սոնան ասաց, որ գյուղն իրեն դուր եկավ, ինքն ուզում է էլի մնալ այդտեղ:
Սոնան ասաց,
– Գյուղն ինձ դուր եկավ, ես ուզում եմ էլի մնալ այստեղ:
բ) Թզուկն ասաց, որ տղան ցնա թագավորի գանձարան ու տեսնի կախարդական նկարը:
Թզուկն ասաց.
Ա՛յ տղա, գնա՛ թագավորի գանձարան ու տե՛ս կախարդական նկարը:
1. Հայրն Արտակին ասաց, որ ճանապարհից վերցնի իր հեծանիվը, որովհետև մարդկանց խանգարում է:
2. Տղայի ընկերն ասաց, որ ինքն էլ չի սպասում թզուկի գալուն ու տուն է գնում:
3. Թագավորը տղային ասաց, որ գնա երկրից երկիր ման գա ու գտնի իր մատանու քարը:
4. Նապաստակն ու մուկն ասացին, որ իրենք գնում են տղային օգնելու:
5. Արջը նապաստակին ու մկանը խնդրեց, որ իրեն էլ տանեն աշխարհը տեսնելոր.
6. Արեգնազանը ներկայացավ և ասաց, որ ինքն իշխան Արմանի որդին է։
7. Թագավորը հյուրին խնդրում էր, որ իրեն մենակ չթողնի կախարդի մուր:
372. Ընդգծված անուղղակի խոսքը դարձրո՛ւ ուղղակի:
1. Նկարիչը կանչեց, որ ինքը շատ հետաքրքիր բան է գտել:
2. Տղան մորը զգուշացրեց, որ ինքը անծանոթ մարդկանց է հրավիրել։
3. Մայրը տղային ասաց, որ ինքն էլ է հետաքրքրվում տղայի հյուրերով:
4. Ընկերը Լևոնին ասաց, որ ինքը բացատում դարչնագույն մարդկանց է տեսել:
5. Լևոնն ընկերոջն ասաց, որ նա հավանաբար երազ է տեսել, ոչ թե իսկական մարդկանց:
6. Տղան շուրջը նայեց ու հարցրեց, թե որտե՞ղ կթաքնվեն, եթե անձրև գա:

0 comments