«Ելք» ստուգատեսի ամփոփում

Բարև ձեզ, ես Հարվայաին դպրոցի 3․1 դասարանի սովորող Նոյ Գրիգորյանն եմ։ Ես արդեն մի տարի բլոգ ունեմ և իմ մոտ 271 պոստ կա և 31 կարգ։ Սիրում եմ պլաստիլինից իմ սիրած խաղերից դերասաններին պատրաստել։ Ունեմ մեծ եղբայր։ Ես ընտրությամբ գործունեությունը ընտրել էի բանավոր մաթեմատիկա, բայց հետո փոխեցի ֆիզկուլտուրա, որովհետև ուզում եմ ուժեղանամ, իսկ մաթեմատիկա ես արդեն շատ լավ գիտեի։

Ընթերցել, ընթերցում և առաջարկում եմ՝

Յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է իր ընթերցած գրքերից մեկը և առաջարկում է կարդալ ընկերներին։/ կարող եք ընտրել տարվա ընթացքում նկարահանած տեսանյութեր, ռադիոնյութերից/

Ես տարվա ընթացքում  ընթերցել եմ Անդերսենի հեքիաթներ։ Օրինակ՝, «Հրահան», «Փոքր Կլաուսը և մեծ Կլաուսը», «Արքայադուստրը սիսերահատիկի վրա», «Թագավորի նոր զգեստը» և «Վայրի կարապները»։ Նաև մենք ամբողջ դասարանով ընթերցել էինք մեր ընթերցարանի հեքիաթներից։ Օրինա՛կ, ինձ դուր էր եկել «Խելոքն ու հիմարը» հեքիաթը։

Մաթեմատիկա՝

Ներկայացնում են մաթեմատիկական ամենահետաքրքիր խնդիրը, խաղը:

Ինձ ամենաշատը դուր է եկել այս խնդիրը ,որովհետև դա համ խաղ է, համ էլ խնդիր։

125Էրիկը համարակալված գնդիկներն այնպես բաժանեց երկու խմբի, որ յուրաքանչյուր խմբի գնդիկների վրա գրված թվերի գումարը նույնը ստացվեց: Ի՞նչ թիվ ստացվեց:

1.7

Մենք տարվա ընթացքում հորինել էնք խնդիրներ և նրանց լուծել էնք։ Նաև մենք սովորել էնք թե մակերեսը ինչ է։

Մեդիահմտություններ՝

Սովորողը ներկայացնում է իր հմտությունները բլոգային աշխատանքի, նկարչական ծրագրի գործածման, Word, Power point ծրագրերից։ / կարող եք ընտրել տարվա ընթացքում նկարահանած տեսանյութեր /

Մենք շատ աշխատել էնք Power point ծրագիրով ու իձ թվում է որ այս փայլը ամենալավն է։

Շերամի և մեղուի մասին

Մարմնակրթություն՝

Սովորողը ներկայացնում է իր մարզական հմտությունները՝ հեծանվավարություն, լող, մարզական, բակային խաղեր, քայլք և այլն։/կարող է լինել պատումի տեսքով/

,Ես առաջ զբաղվում էի լողով, բայց հետո դուրս եկա և ես հիմա հեծանիվ եմ վարում և այդ դուք կարողեք այս տեսանյութում

Ես և շրջակա աշխարհը՝․

Սովորողը փոքրիկ պատումով ներկայացնում է, թե ինչպես պետք է առողջ ապրել, ներկայացնում է մարդու օրգանիզմը, հիգիենան։ Պատմում է կենդանիների, բույսերի, շրջակա միջավայրի պահպանման ու խնամքի մասին։

Առավոտյան առաջին գործը դա լվացվելն է և ատամները լվանալը։ Առողջ մնալու համար ֆաստվուդի փոխարել պետք է ուտել միրգ, բանջարեղեն և կաթնամթերք։ Անհրաժեշտ է սպորտով զբաղվել։

0 comments